menusearch
it-k.ir

بازگردانی سریع اطلاعات حذف شده با EaseUS Data Recovery

۱۳۹۸/۳/۹ پنج شنبه
(4)
(0)
بازگردانی سریع اطلاعات حذف شده با EaseUS Data Recovery
بازگردانی سریع اطلاعات حذف شده با EaseUS Data Recovery

در یک مهمانی با لپ تاپ خود حاضر شده اید با افتخار لیست پخش موزیک مناسب مهمانی را هم از قبل آماده کرده اید. همه منتظر شروع آهنگ هستند. پوشه مربوط به پلی لیست آهنگ ها را باز می‌کنید اما خبری از آهنگ ها نیست! گویا اصلا آهنگی از قبل روی سیستم وجود نداشته است. با استرس فولدرهای دیگر را جستجو می‌کنید اما بی فایده است. یک جای کار می‌لنگد. تازه متوجه می‌شوید سرعت سیستم پایین آمده و همه چیز کند شده است. کم کم دستگیرتان می‌شود که اتفاقاتی در این کامپیوتر رخ داده است.

بله حدس‌تان درست است لپ تاپ شما ویروسی شده و علاوه بر این که کند شده تعدادی از فایلها نیز پاک شده اند! در چنین وضعیتی چه راه حلی به ذهن‌تان خطور می‌کند؟ مهمانی را رها کنید به بهانه اینکه شارژر همراه تان نیست یا اینکه به جای بهانه آوردن چاره دیگری باید اندیشید؟

سیستم آلوده به ویروسی که اطلاعاتش پاک شده را دور نیندازید!

عده ای فکر می‌کنند وقتی کامپیوترشان آلوده به ویروس شد دیگر هیچ کاری نمی‌شود انجام داد گویا دنیا به انتها رسیده و باید به فکر سیستم دیگری باشند. اگر به فکر سخت افزار سیستم نیستید لااقل به فکر فایل های بی گناه روی آن باشید! در زمانی که رایانه آلوده به ویروس می‌شود یکی از اختلالاتی که ایجاد می‌گردد، پاک شدن فایل هاست. این موضوع برای هر کدام از فایل ها امکان دارد پیش بیاید و ضمانتی ندارد که یک فایل مصون بماند و دیگری نه. قطعا بعد از اینکه ویرویس های سیستم را با آنتی ویروس، شناسایی کرده و از بین بردید. به یاد فایل های به فنا رفته نیز می‌افتید. اینجا برنامه های ریکاوری در نقش ابر قهرمان فیلم های هالیوودی وارد شده و فایل های حذف شده را بازگردانی می‌کنند.

EaseUS Data Recovery مشکل گشای پوشه های خالی شده از فایل

فراموش نکنید همیشه شانسی برای بازگرداندن اطلاعات پاک شده از روی سیستم های کامپیوتری وجود دارد حتی اگر با بدافزار آلوده شده باشند.پس اگر شما هم با پوشه های خالی که فایل های شان را ویروس ها حذف کرده اند مواجه شده اید راهکار پیشنهادی ما به شما استفاده از ابزار ریکاوری EaseUS Data Recovery است.

نرم افزارEaseUS Data Recovery  برنامه ای خوش ساخت برای ریکاوری اطلاعاتی است که از روی لپ تاپ شما پاک شده اند. شرکت EaseUS سعی کرده تا جایی که می‌شود شکل پوسته برنامه را به گونه ای بسازد که برای کسانی که سررشته ای از کامپیوتر ندارند هم استفاده از آن راحت باشند. وقتی نرم افزار را باز می‌کنید خودتان متوجه می‌شوید که چقدر کار کردن با آن آسان است اما در حین حال این موضوع چیزی از قدرت برنامه در برگرداندن هر آنچه ناپدید شده، کم نکرده است.

برنامه EaseUS Data Recovery یک خوبی بزرگ دارد آن هم رایگان بودنش است شما به طور رایگان از سایت رسمی EaseUS می توانید نسخه نهایی نرم افزار را دانلود کنید و با ساختن رایگان یک اکانت در سایت EaseUS با خیال راحت از آن استفاده کنید.

ریکاوری سریع و مطمئن با EaseUS Data Recovery

از دانلود کردن برنامه از سایت سازنده تا نصب و اجرا و مسیردهی برای بازگردانی فایل ها، کل این فرآیند به قدری سریع است و خروجی کار جستجوی دیتای گم شده به اندازه ای مطمئن عمل می‌کند که حس ناامیدی فایل های از دست رفته به حس سرخوشی دوباره دیدن فایل ها تبدیل می‌گردد. ریکاوری برنامه می‌تواند شامل پارتیشن ها، فولدر های مشخص شده، دسکتاپ، سطل بازیافت و... باشد.در همین زمینه اگر می‌خواهید روش ریکاوری گوشی را هم بیاموزید خواندن این مقاله می تواند برای تان مفید باشد.

آموزش استفاده از برنامه EaseUS Data Recovery

ابتدا برنامه را رایگان دانلود و نصب کنید. پس از اجرا باید یک اکانت در برنامه بسازید و به اکانت خود وارد شوید.

سپس فولدر یا پارتیشنی که می‌خواهید ریکاوری کنید را انتخاب نمایید.

دکمه پایین سمت راست جستجو را آغاز می‌کند با اتمام فرآیند فایل هایی که پیدا شده اند را با یک کلیک می‌توانید بازیابی کنید.

برای دانلود نسخه نهایی نرم افزار ریکاوری می‌توانید به سایت رسمی EaseUS Data Recovery مراجعه نمایید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر