menusearch
it-k.ir

گوگل در سال گذشته 3200 تغییر برای جستجو انجام داد

۱۳۹۸/۵/۱ سه شنبه
(3)
(0)
گوگل در سال گذشته 3200 تغییر برای جستجو انجام داد
 گوگل در سال گذشته 3200 تغییر برای جستجو انجام داد

همانطور که Google همچنان به ایجاد تغییرات ادامه می‌دهد، شما باید در بهبود وب سایت خود سرمایه گذاری کنید. (Barry Schwartz )

گوگل در سال گذشته بیش از 3200 تغییر در سیستم جستجوی خود انجام داده است.
این نکته ظریف روز دوشنبه در یک پست وبلاگ گوگل منتشر شد تا نتایج جستجو مربوط به آن و مفید باشد.

3،200 تغییر! بله، گوگل مدتهاست گفته است که به طور متوسط ​​چندین تغییر برای جستجو در روز ایجاد می‌کند و 3200 تغییر در سال در حدود چند در روز خواهد بود.

گوگل نوشت: "الگوریتم های جستجوی ما معادلات ریاضی پیچیده است که به صدها متغیر وابسته هستند و تنها در سال گذشته ما بیش از 3200 تغییر در سیستم های جستجوی ما انجام دادیم."

گوگل در سال 2010 350 تا 400 تغییرات داشت.
در سال 2010،   گوگل حدود یک تغییر در روز داشت.

مت کاتز، جنگنده سابق سئو گوگل، گفت که گوگل در سال 2009 حدود 350-400 تغییر را ایجاد کرد،گوگل این تغییرات را در طول سالها تسریع کرده است.

اینک سوال پیش می‌آید که چه نوع تغییراتی؟ این تغییرات چیست؟آیا آنها تغییرات را رتبه بندی می‌کنند؟ آیا رابط کاربر تغییر می‌کند؟

این احتمالا ترکیبی از هر دو است. اما گوگل گفت: "برخی از این ویژگی های جدید قابل مشاهده خواهد بود،در حالی که به روز رسانی منظم به معنای حفظ نتایج مربوطه به عنوان محتوا در تغییرات وب است. "

گوگل افزود: " برخی نیز پیشرفت هایی را براساس مسائلی که شناسایی کرده اند، یا از طریق گزارش های عمومی یا ارزیابی های کیفی در حال انجام خودمان، داشته اند".

تغییرات می‌تواند زمان ببرد.گوگل گفت که برخی از تغییرات می‌تواند زمان زیادی را صرف کند.

تغییرات در پانل دانش و پیش بینی های پیشنهادی خودکار می‌تواند به سرعت رخ دهد.

اما سایر تغییرات در نتایج اصلی وب سایت می‌تواند زمان زیادی را صرف کند. گوگل گفت، "بر خلاف ویژگی های جستجو که در آن ما قادر به رفع سریع موضوعاتی هستیم که خط مشی های ما را نقض می‌کنند،گاهی اوقات شناسایی علت اصلی مسائل رتبه بندی ممکن است زمان ببرد و پیشرفت ها ممکن است بلافاصله اتفاق نیفتد. "

چرا باید مراقب باشیم؟

اگر چیزی در سئو درست باشد، این است که همیشه می‌توان انتظار تغییر را داشت.گوگل رتبه بندی خود را در طول سالها تغییر داده است و همچنان به انتشار به روز رسانی الگوریتمی برای بهبود ادامه می‌دهد.

سئو کارها نمی‌توانند بنشینند و انتظار داشته باشند همان رتبه امروز دوباره فردا تکرار شود.

همانطور که Google همچنان تغییراتی را انجام می‌دهد، وب سایت ها باید به بهبود و به دست آوردن و رتبه بندی در Google تلاش کنند.

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر